5 Mayıs 2012 Cumartesi

#astsubaylarpesdiyor #TT DE NELERE DİKKAT EDECEĞİZ...

TWİTTER KULLANIP @pesdiyenastsb 
TAKİP ETMEYEN KALDIMI


BUGÜNKİ YENİ TAGIMIZ

#astsubaylarpesdiyor

 
ÖRNEK TWİTLER:

#astsubaylarpesdiyor adaletsizlik istemiyorlar.

#astsubaylarpesdiyor ayrımcılık istemiyorlar. 


#TT Lİ ÖRNEK TWİT : ÜSTTE GÖSTERİLEN GÜNCEL TÜRKİYE GÜNDEMİNDE BULUNAN KONULARI TWİTLERİNİZE EKLEMEYİ UNUTMAYINIZ

#astsubaylarpesdiyor #aptalca muamele görmek istemiyor.

ÜNLÜLERDEN DESTEK İSTEME:SON TWİTİNİ YENİ ATMIŞ POPÜLER KİŞİLERDEN AŞAĞIDAKİ GİBİ DESTEK İSTEMEYİ UNUTMAYINIZ

#astsubaylarpesdiyor a lütfen sizde destek olun @Umur_Talu

#astsubaylarpesdiyor a lütfen sizde destek olun @haberaktif


* * * UYARILAR * * *

* AYNI TWİTTE TAGI(#astsubaylarpesdiyor) ÜÇ DÖRT TEKRAR YAPMAK #TT YE KATKI SAĞLAMAZ HATTA ZARARI OLUR. TWİTTER OTOMATİK OLARAK SİZİ SPAM ALIR VE #TT YE YAPACAĞINIZ KATKI ORTADAN KALKAR.

* #TT OLMAYA ÇALIŞIRKEN ASLA TAGIMIZ (#astsubaylarpesdiyor) OLMADAN TWİT ATMAYINIZ.

* #astsubaylarpesdiyor#astsubaylarpesdiyor BİRLEŞİK YAZDIĞINIZDA BU TWİT BOŞA GİTMİŞ DEMEKTİR.


#astsubaylarpesdiyora FARKLI BİR KELİME İLE DE BİRLEŞİK YAZDIĞINIZDA BU TWİT BOŞA GİTMİŞ DEMEKTİR.

*
a#astsubaylarpesdiyora TAGININ İKİ YANINA DA KELİME VEYA HARF BİRLEŞTİRMEYİNİZ.

#ast subaylarpesdiyor TAGI İKİ KELİME ŞEKİNDE AYRI AYRI YAZILIRSA BU TWİTTE BOŞA GİDER.
















4 yorum:

  1. niye assubaylar değil? önce ismimizin önemini artıralım. neden asteğmen kullanılıyorda astteğmen kullanılmıyor ikisinin kullanılış amacı aynı. assubay ismiyle aşağılanmaya başlıyor iyi düşünüp irdeleyelim.

    YanıtlaSil
  2. evet bende katılıyorum. bu aşağılama ifadesini artık terketmeliyiz. saygılar..

    YanıtlaSil
  3. Tagi degistirelim assubay olsun

    YanıtlaSil
  4. tag önerim #pesdiyorum bize desdek vermeyenlerin bile görünce twit atabileceği bir tag. herşeye ve herkese #pesdiyorum taglı twitler atılabilir.

    şöyle şöyle yapan anneme/babama/türkçe öğretmenime/ çamaşır makinasına/ bilgisayarıma/ gazeteciye/sazıma/gitarıma / saç kurutma makinasına/ meteolojije/ başbakana/ muhalefete/ metrobüse/ hilalcebeciye / ahmet hakana / iboya kıyanlara / suriyeye/irana /amerikaya/ kısaca herşeye ve herkese #pesdiyorum

    YanıtlaSil